dijous, 22 de setembre de 2011

Benvinguts a GITIC

En la primera entrada de GITIC, m'agradaria començar definint-vos en que consisteix aquesta assignatura, i quines coses podreu trobar en aquest bloc relacionades amb ella.

Les sigles GITIC, signifiquen Gestió de la Informació i TIC. Aquesta assignatura, consisteix en aconseguir tenir la capacitat de gestionar la informació de forma eficaç, on aquesta informació és un element clau que ha de permetre l'aprenentatge al llarg de la vida, de manera continuada. 
Aquesta matèria, vol facilitar les eines TIC i les estratègies necessàries per millorar les seves capacitats d'aprendre, tant en processos de treball intel·lectual individual, com en grup.

Tot seguit, m'agradaria explicar-vos, que en aquest bloc trobareu entrades que van relacionades amb l'assignatura. Aquestes entrades, explicaran les definicions dels programes utilitzats a classe, observareu alguns vídeos que ús guiaran com ajuda per poder descarregar programes, a més a més, ús afegiré imatges i algunes coses apreses en aquesta assignatura. 

Per concloure la benvinguda del meu bloc, m'agradaria comentar-vos, que aquest bloc conté activitats que ens demanen. Com a futura, os proposo per si esteu interessats, en fer classes més innovadores i no tan tradicionals, utilitzant com a eina les noves tecnologies, degut a que cada vegada més, estan a l'abast de tots els nens. M'agradaria, que ús llegiu aquest bloc, per agafar programes, idees o pàgines webs que ús poden facilitar les activitats i l'ensenyança el dia de demà. Espero, que com estudiant que sóc, ús sigui de gran utilitat el meu bloc i ús pugui ajudar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada