dimarts, 15 de novembre de 2011

JClic


El JClic, és un programa programat en Java. Aquest programa permet, crear i executar activitats educatives, a més a més, permet crear paquets que relacionen les activitats. Per tal de tenir-les ordenades. 


Aquest programa, és completament un espai en el núvol educatiu. Moltes escoles, utilitzen aquest programes per fer classes més dinàmiques. La gran avantatge, és que els nens aprenen jugant i potser molts d'ells no ho saben i ho fan inconscientment, això afavoreix molts aspectes. Penso, que d'aquesta manera els nens és culturitzen. 

El JClic, crear una diferència amb els altres jocs educatius. Aquesta diferència, és basa alhora de la correcció de les activitats, aquest no et diu quants erros has fet, si més no t'indica quants intents o encerts has fet. D'aquesta manera, penso que és una molt bona manera per motivar els alumnes. I realment, penso que d'aquesta manera s'educa molt millor que dient als alumnes els errors que fan. Crec, que és així perquè el nen per arribar a la resposta a tingut que pensar i agafar consciencia d'on era l'error. 

Opinió:

Aquest programa, encara s'està utilitzant avui en dia a les escoles. He de dir que jo aquest programa, ja l'utilitzava i tinc grans records. Tinc pocs records, perquè potser a la meva escola l'utilitzàvem poc, però tot i així el feien servir. 
Per acabar una mica l'entrada, m'agradaria que quedes reflectit una mica la meva reflexió sobre aquest programa. Aquests crec que és una de les maneres més senzilles de motivar a un nen en el món de l'aprenentatge i penso que si ens estanquem davant dels llibres, estarem desaprofitant milions d'oportunitats de crear una educació com cal. Aquest programa, el recomano per tirar assignatures, tirar endavant programes i projectes escolars. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada