dimarts, 27 de desembre de 2011

Conclusions de COED

Finalment, l'assignatura de COED ja s'acaba. Després, d'estar molts mesos treballant la Comunicació, ja sigui en l'àmbit Oral, Escrit o Digital. He aprés moltes coses noves, com ara a tenir una bona organització, i alhora fer una bona preparació d'un discurs. He aprés a analitzar anuncis, hi ha distingir les diferències de cada canal. 

Per concloure l'assignatura, hem creat unes entrades, que s'han anat pujant al llarg dels dies que les anàvem fent. Aquestes petites entrades, són més o menys un recull de tot el que hem anat treballant a l'aula. 

Al acabar aquesta assignatura, recomanaria sobretot a tota persona que estigui interessada a millorar el llenguatge i la manera de comunicar-se davant d'un públic, que és llegeixi el llibre de com parlar bé en públic. I com a futura mestra, m'agradaria que tota persona que és lleguis el meu bloc, tingues en compte, les habilitats per fer que els seus alumnes els reforcin. 

Per tancar el bloc de COED, destaco dues entrades que m'agradaria que observéssiu, a part de les dues entrades que he esmentat abans. Una d'elles, és la del "Poema", degut a que va ser una de les presentacions més maques que vaig fer a la carrera. I l'altre que m'agradaria que observéssiu, és la de l'exposició "Qui ets, tú?", ja que va ser una gran exposició en l'aula de Blanquerna i molts dels meus companys van tenir molt mèrit en les seves presentacions. 




Val més parlar bé, que parlar més del compte. Vull dir, que m'agradaria que poc a poc la gent estimes més la seva llengua i la fes seva. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada