diumenge, 18 de desembre de 2011

Educat 2.0

L'educat 2.0, és el programa que agrupa les actuacions per promoure l'ús dels instruments digitals en els processos d'ensenyament i d'aprenentatge. A més a més, compatibilitza els llibres de text amb els recursos digitals. Preveu que els centres decideixin l'ús més afectiu de les tecnologies digitals en el marc del seu projecte educatiu.


Principalment, jo també faig servir programes que estarien dins d'activitats de l'educat 2.0, aquest semestre, he utilitzat programes com el Google Reader on aquest, és un instrument que dóna molts aprenentatges gràcies al recull d'informació seleccionada pel propi usuari. 


A més a més, hi ha molts llocs web amb eines 2.0 aplicades en l'àmbit educatiu. Les principals són:

  • Swiff Point Player: per inserir un botó en PP per inserir flash.
  • Flash Catcher: per capturar flaixos.
  • ATubeCatcher: captura els vídeos de YouTube també permet la seva modificació. 
Hi ha molt més llocs webs que porten a terme l'educat 2.0.


Aquí ús deixo un article que parla de la incorporació de l'educat 2.0 a les aules. 


Opinió:


Penso, que tota persona que tingui a les seves mans l'educació d'alguna persona, ha de ser conscient de totes les activitats que presenten l'educat 2.0. Per tant hauria de conèixer totes les eines i activitats que és proposen.
Com heu vist anteriorment en les meves entrades, jo tinc un pearltrees i una de les branques del meu arbre, és l'educat 2.0 ús deixo aquí perquè tinc pàgines molt interessant, i penso que també ús podran interessar a vosaltres. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada