divendres, 21 d’octubre de 2011

Qui ets, tú?

El "Qui ets, tú?" és una activitat, que va relacionada amb la descripció. Del que tractava l'activitat, era de realitzar conclusions mitjançant la teoria de la descripció, però utilitzant la practica. La professora de COED, ens va demanar que muntéssim una exposició de quadres.

Aquesta activitat, consistia en fer la descripció d'un company o companya del grup de classe. Aquesta descripció, havia de ser creativa, mitjançant una imatge i una frase. On aquest dos factors, la imatge i la frase, havien de concordar amb la principal característica de la persona. 

L'exposició, va començar amb una alcaldessa, que va fer els honors de fer una breu presentació de l'exposició. Seguidament, els artistes de cada quadre, van anar presentant les obres i la persona descrita. Per que ús feu una mica l'idea ús adjuntaré un seguit de fotografies, perquè pugueu veure com van anar les exposicions de Blanquerna.


 




Opinió:

Personalment, he de dir que, aquesta va ser una de les millors sessions de COED. Vull afegir, que va ser una de les que vaig aprendre més, degut a que la preparació de l'obra va portar un treball continu. A més a més, primerament abans de fer l'obra, vaig preparar la descripció completa de la persona i seguidament vaig fer l'obra. Per concloure la meva opinió, m'agradaria afegir que aquesta activitat, és una manera per ampliar la descripció de manera divertida i a la vegada molt profitosa, ja que per poques paraules que escriguis a l'obra, en tot moment estàs dient tot lo de la persona. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada